tisdag 18 januari 2011

Whitney Ports heta bilder och comeback i tv*




Whitney Port fick inga fler säsonger med The City, spinoffen av The Hills, men tillbaka i LA strävar hon nu på med sin kläddesign och har fått jobb som programledare för webbrealityserien Genuine Ken - The Search for the Great American Boyfriend (premiär i kväll).

Tävlingen går ut på att åtta utgallrade pojkvänskandidater utsätts för massa prövningar tills bara en återstår, den som mest lyckas efterlikna Barbiedockan Ken. Alltså i sättet, inte utseendet. Låter det roligt? God, no!

I bästa fall kan det bli en ny Mr Romance (fåfänga män som tävlade om att bli omslag på en Harlequin-bok efter idé av... Gene Simmons i Kiss), som jag älskade, men jag tror snarare på Världens kanske sämste pojkvän - ever!-kvalité.

För säkerhets skull har Portan också tagit bilder för Maxim. För att som hon säger tänja sina gränser lite. Jag kan ju meddela att jag efter sista säsongen av The City tyckte rätt illa om henne, för hennes sätt att behandla kompisen/kollegan Roxy Olin. Men schnygg schom schatan är hon på bilderna. Och DET gillar jag henne för.

Tack till mastermag för tipset om Genuine Ken! 
*Och jaaaa, inte riktig tv-comeback dårå eftersom det är på webben, men orka!

5 kommentarer:

Frida sa...

Men roligt ändå att det heter " the Ken-testants". Aaaahaha!

Anna Thunman Sköld sa...

Tru dat! Jag ska givetvis se första avsnittet, jag är ju inte mer än människa :)

Peter(a.k.a Peter) sa...

Tro mig, jag är inte "snobbig" när det gäller TV-serier, men det här låter ju...inte så bra.
Dokusåpor/reality ska först och främst handla om folk som är skickliga på vad dom gör.
Förutom Kardashians, dom har VETO.
Sedär, jag SA ju att att jag inte var snobbig...hehe.
Seriöst?
Ny säsong av "Work of art" på G, "Top Chef-all stars" pågår för fullt.

Anna Thunman Sköld sa...

Nä, visst låter det kackigt?
Då har jag sett min share av kackiga realitys.
Men ett avsnitt ska jag väl se för att kunna racka ner med tyngd :)
Kardashians, jag ska se Kim och Kourtneys nya när den kommer. Men jag saknar lite när de är hela familjen, behöver min dos av Bruce Jenner!
TCAS! Jag hejar på han Blais.

Förresten Peter, på tal om Golden Globes - roligt att Gervais körde Ashton Kutcher-skämtet med Bruce Willis! Tack vare dig hade jag ju redan hört det via Zach Kalifianåntings pratshow! BIG UP!

Peter(a.k.a Peter) sa...

Kalifia?*#+something GÅR fan inte stava rätt.
Satt med 3 livebloggar uppe(Pajiba,TV-line och moviefone) samtidigt med sändningen på 9:an.
Pajiba!!
Läste ca 2000 kommentarer dagen efter.
Men ändå:
Hoppas Blais vinner Top Chef All Stars, allt jag bryr mig om.