måndag 24 januari 2011

Kat Von D teasar med Tattoo Chronicle-dokumentär



Jag beklagade mig senast i dag på Twitter hur illa jag tycker om riktningen LA Ink har tagit (Jag ser den i TV6). Kat Von D framstår bara som stressad och svårt konflikträdd. Corey gnäller numera som en unge över minsta lilla motgång - och överhuvudtaget känns det som om tv-produktionen styr helt och hållet över innehållet. Jag bryr mig exempelvis inte för fem öre om den där andra sunkiga tatueringssalongen där Kats utspottade föredettingar håller till. Jag hatar den där nya assistenten Liz som är ditplanterad av produktionen för att "skapa situationer".

Vad sjutton - tatueringarna kommer plötsligt i fjärde rummet! Bu och bä. Jag saknar själen, glädjen och påhitten. Fasen, jag saknar till och med Pixie.

Därför blev jag nu glatt överraskad när Kat lade upp en teaser på Twitter för sin sprillans dokumentärfilm, Kat Von D:s Tattoo Chronicles, som hon tydligen spelat in i smyg under det senaste ett och ett halvt året. Ser sjukt lovande ut! Äntligen får man se henne i sitt rätta element.

Sen att hon gått och förlovat sig med frakkin' Jesse James? Well, whatever blows her skirt up... det är hennes eget beslut. Jag är glad för dokumentärfilmen. Dock vet jag inte när den har premiär - nån som har bättre koll får gärna spilla bönorna i kommentarsfältet.

Inga kommentarer: