söndag 23 januari 2011

Monday is a Drag!

En av de nya deltagarna, Venus D-Lite, channels her inner Madonna. Foto från logo.
På måndag är det dags för en ny omgång av RuPaul's Drag Showlogo tv. Woohoo! Det tog ett tag innan jag hittade till dragdokusåpan men oh boy, när jag väl hittade dit så såg jag allt. Båda säsongerna som gått samt roligt bitchiga Untucked-avsnitten och av rena farten råkade jag visst se alla delar av The A-list: New York också (sistnämnda har fått en andra säsong). *torkar svetten ur pannan*

Det har varit tomt utan RuPauls galna skratt i mina öron. Jag är sååå redo för hans: "Gentlemen, start your engines! And may the best woman win!" (Även om mina favoriter aldrig vunnit hittills...)

Kolla in partypics på dragpinglor från tidigare säsonger och från den nya omgången HÄR!

Och så hoppas jag att det är en ond dröm som gör att man plötsligt inte kan streama avsnitten på logo-sajten längre.
Uppdaterat: Se avsnitten HÄR!

Inga kommentarer: