tisdag 25 januari 2011

Kourtney & Kim Take New York



Woohoo! Nu har Kourtney & Kim Take New York haft premiär! Det får tillfredställa mitt familjen Kardashian-behov tills vidare, även om jag föredrar när hela klanen är med. Men det var väl svårt att få det att verka naturligt att få alla att hänga i vardagsrummet hos Bruce och Kris. Som förr i världen. *nostalgisk*

Så jag får nöja mig med Kimpa-lainen och Kourt. Ja, och den oförbätterlige Scott också. Jag hatälskar honom så himla mycket. Han gör onekligen programmet roligare men snacka om att vara sinnesbilden för en douchebag. Han är en Spencer Pratt. Ett nödvändigt ont men som i längden blir för mycket. Än så länge funkar han i alla fall.

Kourtney & Kim tar över där Keeping up w/... slutade. Kim är singel och "boy crazy". Kourtney och Scott är nykära efter massa terapi. Och just ja, en ny butik ska visst öppnas också, vilket är anledningen till att de är i New York...

Jag är mycket förtjust. Och oss emellan önskar jag ibland att jag vore tre äpplen hög istället för 179,5 cm lång. Det ser så roligt ut att bli hanterad som en tumvante (= Kourtney). Något jag aldrig kommer att få uppleva.

Här finns första avsnittet att streama!

Inga kommentarer: