tisdag 11 januari 2011

"Nuthin' But A Glee Thang"



Eftersom jag sällan eller aldrig säger nej till något Sofia Vergara-relaterat lägger jag upp denna humoristiska lilla video med halva Glee-casten och japp, Sofia Vergara. Hon är till och med dödssnygg i träningsoverall. Enda invändningen är att hon är med för lite.

Förresten vill jag INTE att Heather Morris blir nästa Buffy. I så fall hellre Candice Accola från The Vampire Diaries eller Ashley Benson från Pretty Little Liars. Om de nu måste göra en reboot, jag önskar att de kunde skita i det. Låta tv- &film-Buffy vila i frid.

Glee, säsong 2, kommer att visas i TV11 med start onsdag 19 januari kl. 20:00.

4 kommentarer:

Peter(a.k.a Peter) sa...

Har du sett Zack Galifiniakis(orka stava) "Between two ferns" på Funny or die?
Kolla ALLA i sträck...jag skrattade så jag skrek.(nästan)

Anna Thunman Sköld sa...

Tack för tipset, jag har precis börjat kolla nu och har redan skrattat högt åt Michael Cera "Actor"-remsan.

Det är mer än lovande!

Funny or die har haft några riktigt roliga grejer nu, med James Van Der Beek och James Francos mormor :)

Godsfrun sa...

Gillar att Sofia håller stilen med sina boots!

Nu fick jag lust att lyssna på Dr Dre.

Anna Thunman Sköld sa...

Åh, Peter. Jag har skrattat så hårt. Fy satan, vad kul det var. Svårt att välja favorit men jag tror att Charlize Theron ligger bra till. Och Michael Cera. Och Bradley Cooper.

TACK!!! (Tipsade TVbloggen också)