torsdag 27 januari 2011

American Idol

Randy Jackson, Jennifer Lopez, Steven Tyler och programledaren Ryan Seacrest. Foto: Fox
Inte trodde jag att jag skulle bli en sån som tittade på American Idol. Men det ska jag. För jag är nyfiken på hur Jennifer Lopez och Steven Tyler sköter sig som nya jurymedlemmar.

TV11 börjar visa senaste omgången i kväll, med start klockan 20:00. Vilket är snabbt jobbat med tanke på att säsongen hade premiär den 19 januari i USA.

UPPDATERAT 20:49:  Jag ÄLSKAR det! 

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vart är Simon då?

Anna Thunman Sköld sa...

He's gone, baby, gone!

Peter sa...

Följer detta!
Har du sett "Milwaukee" än Anna?
Harvard, praktikant i Vita huset, vacker röst....vacker.
Anar jag en backlash BARA för detta?
I motsatta ändan av skalan, hon som städade toaletter på "Summerfest" och tittade längtande mot scenen och knöt näven i fickan...Ännu vackrare(storyn och utseendet)!

Jaja, inte ens en stor stark karl(som mig?) klarade av Chris Medinas "gråthistoria"...FAKTISKT!
Dom är tyvärr duktiga på sånt amerikanarna!

Anna Thunman Sköld sa...

Jag har bara sett avsnittet som TV11 visade i kväll från första auditionrundan. Så jag har än så länge ingen aning om vilka du pratar om.

Men ser fram emot det.

Peter sa...

Har varit på konsert med Aerosmith några ggr..Steven Tyler är RIKTIGT bra...se Chris Medina i "Milwaukee-avsnittet"...och du fattar
Men det återstår att se hur dom(även J Lo då) sköter sig i direktsändningarna.
Ellen och Kara Di Giouaordiaou...:)... var ju som "deer in headlights" i säsong 9?

Peter sa...

Simon who?
Jag är färgad av att min barndomsidol var Steven Tyler(och KISS), men han är GRYM...genuint intresserad...han älskar verkligen musik..är inte elak(jag gillar)...och J Lo är den vackraste(utseendemässigt) människan på jorden..
Den SUBJEKTIVA åsikten har jag haft långt innan A.I, så det är inte ens uppe för diskussion hos mig.