onsdag 12 januari 2011

Men jag gillar ju Hank [explicit]

David Duchovny som Hank Moody. Infälld: Addison Timlin. Foto: Showtime
Eller, låt mig rätta mig: jag gillar Californication. Fortfarande. Trots att jag kan hur det rullar utantill nu. Hank sitter i skiten, Hank badar i skiten, Hank skiter i skiten. Hank knullar. Runkle knullar. Runkles fru knullar. Hank och Runkle är nakna. Alla knullbrudar är nakna. Många välrundade bröst blir det under en säsong. Mycket snack om vaginor. Mycket Hanky-panky.

Hanks Madonna (jag menar helgonet, inte artisten)-liknande fru och hans rebelliska tonårsdotter får mest sura och vara (be)svikna.

Så varför gillar jag det? Det går mot allt mitt förstånd. Dessutom är jag egentligen för pryd men har blivit helt avtrubbad. Efter två avsnitt av säsong fyra ser jag nakna kroppsdelar rulla fram bakom ögonlocken när jag blundar. Som symboler på en enarmad bandit.

Ändå kommer jag på mig att till och med SE FRAM EMOT nästa avsnitt. Nåt är så fundamentalt fel. Varför, Hank Moody, varför gillar jag dig och din smutsiga lilla tv-serie när jag borde veta bättre?

Har ni förresten sett vad som dyker upp på soundtracket? Soundtrack of Our Lives. Knullgoa bitar från la Götlaborg. Häftigt änna.

2 kommentarer:

andros sa...

Väldigt mycket tits & ass i S04. Nästan för mycket som sagt. Men jag kan ändå inte slita mig från Californication, säsosong 4 blir ett måste även den.

Anna Thunman Sköld sa...

Märkligt, men så är det. Som en kompis sa på Twitter, kanske dags att joina Anonyma Hankoholister? :)