måndag 17 januari 2011

Golden Globe 2011: Röda mattan

January Jones visade mycket av sina "golden globes".

Julia Stiles, in style.

Kaley Cuoco.

Lea Michele i nåt pompöst rosa.

Leighton Meester i ett påklätt nummer som jag inte kan bli klok på om jag gillar eller inte.

Jennifer Love Hewitt i näsduksklänning.

Dianna Agron i gammeldags Hollywoodglamour.

Min nya skådisfavorit Emma Stone.

Kvällens fulaste uppenbarelse alla kategorier: Helena Bonham Carter. Inte ens Björk-charmtokig. Bara ful.

Natalie Portman, ursnygg i Viktor & Rolf. Och jättepreggo.

Stunner. Olivia Wilde i Marchesa, mitt favvomärke.

Piper Perabo.
Anne Hathaway, smalare än nånsin. Rachel Zoe-effekten?
Brad Pitt och Angelina Jolie. Gäsp.
Xtina. Mustig.
Mmm... lady in red. Christina Hendricks.

Nämen, Sofia Vergara! Hon fick på sig klänningen och den sitter urbra. Samtliga foton: Getty Images


6 kommentarer:

Mary sa...

Håller med om Emma Stone,såg henne i "Easy A" - hon kommer gå långt! Hon kunde gott ha tagit på sig någonting mer spännande på Golden Globes dock. Jag kände knappt igen henne.

Malin2 sa...

Jag gillar också Emma Stone, men synd att hon valde att go blonde, som alla andra.. :/

Anna Thunman Sköld sa...

Absolut, men hellre det där än det Helena Bonham-Carter hade på sig.

Men jag ger dig rätt i att det var ospännande och också en färg som skar sig mot mattan.

Easy A ser jag fram emot. Har bara sett henne i Paper Man och Zombieland än så länge.

Elvira sa...

Emma Stone var hur vacker som helst (och är)! Enda sedan jag såg Zombieland har jag haft en förkärlek till henne.

Anna Thunman Sköld sa...

Emma är verkligen toppen!

Anonym sa...

Malin2: Emma Stone har bara färgat håret blont för att hennes roll (Gwen Stacy) i Spider-Man Reboot kräver det av henne.