tisdag 11 januari 2011

Rachel Zoe ska få en pojke - och en fjärde säsong!

Rachel Zoe och hennes klädkollektion. Foto: Stephen Sullivan
Vi som slaviskt sett på The Rachel Zoe Project vet att senaste säsongen i stort sett bara handlade om hur mycket Rachels make Rodger Berman ville ha en unge.

Med tanke på hur smal Rachel är, hennes ålder (39) och hur mycket hon arbetar trodde jag det var något de skulle få jobba på i evighet. Så blev det inte. Rachel är redan i sjunde månaden och - här kommer det bästa - hon spelar just nu in en fjärde säsong! That's bananas! I die!

Jag var rätt säker på att den tredje omgången skulle bli den sista, särskilt efter preggo-beskedet. Jag är så glad att jag hade fel! Och ja just ja, hon ska få en pojke. Detta råkade hon avslöja HÄR.

Ny sidekick, efter preppy-Brad, lär enligt samma källa bli Mandana Dayani. Tyvärr går jag bet på att se NÄR denna nya säsong ska börja gå. I svensk tv går hur som helst TRZP:s första säsong i TV3 på söndagar kl. 11:55.

2 kommentarer:

Godsfrun sa...

Jag kanske har överdoserat på RZ, för trots att den har allt jag gillar: mode, drama, några sköna gaykillar så tycker jag att det är en rätt så repetitiv & tjatig serie. Alltid är det drama över nån grej (inklusive hennes kalkonmiddag) och sen löser det sig. Varje avsnitt försöker de verkligen få upp dramatiken men för mig faller det lite platt. Tyvärr.

Nu vet jag inte exakt när hon blev gravid i förhållande till när förra säsongen MEN jag tror inte att hon hade pratat så mycket barn om hon inte redan visste att hon kunde bli gravid eller var gravid. Jag är rätt så säker på det. Tror inte direkt hon velat visa sitt "misslyckande" om hon inte kunde bli med barn.

Om Rachel fortsätter jobba i hennes takt så kommer hon föda före mig. Idag är d-day och inte ett spår på att min lille Norpan vill ut. Håll tummarna åt mig så borde vår kraft från Norrland till Skåne hjälpa till.

Anna Thunman Sköld sa...

Smart tänkt men jag undrar om hon ens gjort en fjärde säsong om hon inte blivit gravid? Men det kanske hängde i hop?

Jag håller tummarna! Jag har en nära vän som också ska ha barn i dagarna. Hoppas det inte drar ut alltför länge för någon av er och att allt går bra!