torsdag 24 februari 2011

ANTM 16 är här

Brittani. Favorit 1.

ANTM 16.
Mikaela. Favorit 2. Foton: CW
Så är America's Next Top Model tillbaka. Med en twist redan i öppningssekvensen. Ska inte avslöja vad, för er som inte sett det än, men det minskar på skrikandet rejält och det tackar jag för. De första avsnitten av just amerikanska Top Model brukar annars vara hopplösa att se (med ljud). Skrikfest rätt igenom.

Annars är det ändå sig likt. Tyra är smal, snygg och lätt manisk. Jay har fortfarande världens sämsta klädsmak. Juryn består även den här omgången av André Leon Talley och Nigel Barker (åldras den mannen inte?). Priserna är också desamma, plåtning för Vogue Italia, ingå i IMG-stallet och ett 100 000-dollarskontrakt med CoverGirl.

Det finns redan en modell som är framklippt att tycka illa om. Det finns en plussize-modell - eller "fiercely real", som Tyra envisas med att kalla henne. Det finns en modell som är för kort egentligen. Det finns en som har en konstig röst och runt ansikte och är från Södern. Hon kommer att bryta ihop. Det har man redan fått föraningar om. Men än så länge har inte sjukdomarna, barnen eller eländeshistorierna hunnit komma fram. Det blir väl i nästa avsnitt. Som jag givetvis ser fram emot.
Här hittar ni premiäravsnittet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillade avsnittet men saknade lite castingen. Sen tänkte jag på en grej, Hur besvikna måste tjejerna varit som fick en bild i kuveret? damn det hade jag viljat se:)

Min favorit är hon från södern gillar hennes personlighet:) Men sen vet jag inte. Måste se ett till avsnitt för att bestämma mig:)

Anna Thunman Sköld sa...

Just ja, vad hände med dom stackarna? Bara: här har ni er bild, tack för kaffet? Det vill man ju veta.

Simon sa...

Jag fattade inte heller var de tog vägen! Tyckte det kändes himla hemskt i alla fall. Stackrarna. Tyckte dock det nästan blev lite hetsigt där i början, men jag förmodar att det bara var i första avsnittet :) DÖ-längtar till make-over!! Det är alltid det bästa! Jag tror det kan bli en bra säsong, det här!! Tyckte förra ändå var lite trist.