tisdag 8 februari 2011

V och nya Spartacus i TV6

Jag läste på TV6:s sida om kommande program att både nyversionen av V och prequellen till Spartacus kommer till kanalen. Detta är glada nyheter. OM de inte hanteras på samma oblida sätt som Justified.

3 mars är det premiär för V. Ni kan premissen. Ondskefulla ödlor i människodräkter försöker ta över världen. Diana från gamla 80-talsversionen dyker också upp så småningom.



20 maj är det dags för Spartacus: Gods of the Arena. Min käre vän Foghagen har skrivit en upphetsad recension HÄR!

2 kommentarer:

Mary sa...

Kul med V! Själv hoppas jag lite på att amerikanska versionen av Being Human ska komma till Sverige. Mest för att snygge Sam Witwer gör sig bra som vampyr. Något som pekar på att den är på väg hit?

Anna Thunman Sköld sa...

Jag har inte hört nåt! Jag vill ju att SVT ska visa säsong 2 av brittiska Being Human, för jag gillar den brittiska vampyren :)