onsdag 9 februari 2011

Roligt i webbrutan: Between Two Ferns



Bloggläsaren Peter tipsade mig om denna funnyordie-pärla med skådisen Zach Galifianakis och jag såg alla avsnitt på raken och dog av skratt. Zach agerar alltså nån sorts pratshowvärd och bjuder in kändisar (och vilka kändisar sen!) Jag tipsade i min tur forna bloggkollegan Foghagen och han gjorde genast ett lyriskt inlägg. Läs det!

Nu har det kommit ett nytt avsnitt med Tila Tequila och Jennifer Aniston. Inte det bästa hittills men ändå mycket, mycket roligt. Det sköna är att inga möten är längre än runt 4-5 minuter. Titta och skratta!

3 kommentarer:

Kriss sa...

Hej
Vet du när Sons Of Anarchy kommer tillbaka med en säsong 4? En helt fantastiskt bra serie

Anna Thunman Sköld sa...

Jag var ganska missnöjd med stora delar av säsong tre av SoA faktiskt. Kanske för att säsong 2 var så outstanding bra. Och jag hatade hela Irlandskopplingen.

Men visst är det en bra serie, inte tu tal om den saken. Fjärde säsongen kommer under året, när är inte sagt än. Så fort jag vet, kommer jag skriva det.

Peter sa...

Det roligaste i senaste avsnittet är ju att han har en sån världsstjärna(nåja) som Aniston på besök, men koncentrerar sig mest på Tila Tequila...:)