tisdag 1 februari 2011

Blake Lively mest eftertraktad


"The most desirable woman of the year". Jojo. Det är vad Blake Lively kan kalla sig. I alla fall enligt en omröstning på sajten Askmen.com som sammanställt de 99 mest eftertraktade kvinnnorna.

På andra plats kom Mila Kunis och trea Thunmans tv-bloggs speciella favorit Sofia Vergara. Lively har för övrigt gjort en raketkarriär. Förra året hamnade hon bara på 85:e plats. What a difference a year makes. Jag kan dock bara säga halleluja, Lively har allt. Inklusive ett nytt gig för Chanel. Dessutom: håret! Att dö för.

HÄR är topp-tio.

Via Wenn.

4 kommentarer:

tvknarkaren sa...

Men har inte Blakes hår falnat? Jag minns de första säsongerna av Gossip Girl och det avgrundsdjupa avundet över det fantastiska svallet. Men senaste säsongen, not so much. Dålig klippning och dålig styling. Dock att jag gillar Blake även utan det osannolika svallet.

Anna Thunman Sköld sa...

Det är mycket möjligt att svallet numera bara finns i min minnesbild av henne, det är liksom ben och hår i slow-mo när jag tänker på henne :)

Men hon är fanfab.

Peter sa...

Är detta den kvinnliga motsvarigheten till "mancrush", eller "fanboy", som jag känner inför Nathan Fillion?(Firefly, Castle)

Anna Thunman Sköld sa...

Peter: Ja!