onsdag 9 februari 2011

Sofia Vergara - den osminkade sanningen

Sofia utan facepaint.

Sofia som vi är vana att se henne. Med kultingar och allt.
Min twän Jimpy tipsade mig om detta. Jag högg som en kobra så klart. Det rör sig ju om Sofia Vergara. Osminkad eller inte. Hon är ändå gorgeous. Det är inte första gången hon gått utan makeup, överhuvudtaget verkar Hollywoodstjärnor inte vara rädda att visa sig "nakna". Jag, däremot, skulle inte gå och köpa mjölk utan åtminstone lite mascara...

Kolla in andra osminkade kändisar HÄR!

4 kommentarer:

Anna G sa...

Jag tyckte hon påminde om Linda Bengtzing på den osminkade bilden :)

Jimpy sa...

Hehe, är det Vergara då? Ser ju inte ens ut som hon.

Anna Thunman Sköld sa...

Anna: Linda B? Njaaaee, lite kanske. Men jag tänker på nån annan, fast det står still vem det är.

Jimpy: Jomenvisst ser man att det är hon! Fast som hon skulle sett ut om hon inte var kändis :)

Godsfrun sa...

Tycker det ser ut som Jessica Biel (sminkad)

Skönt att hon skrattade åt bilden på Lenoklippet.