måndag 28 februari 2011

Episodes får en andra säsong (yay!)



I dag meddelade Showtime att bägge deras nya serier, Shameless och Episodes, får varsin säsong till. Yay! Jag var väldigt oimponerad av första avsnittet av Episodes men tyckte att den tog sig. Dock innehöll första säsongen bara sju avsnitt vilket var synd, för det betydde att det roliga tog slut precis när det blev riktigt bra. Anyho, kul att det blir mera. Och som tidigare meddelats: Kanal 5 har köpt in och kommer visa nu i vår: Premiär 27 mars, klockan 22:30.

Vad det gäller Shameless får jag återkomma med tyckande. Jag har uttryckt min förvirring tidigare.

3 kommentarer:

Danjel sa...

Vad tycker vi om senaste avsnittet av Supernatural "The french mistake"?!?

Det är sånt här som jag gillar med Supernatural.

Anna Thunman Sköld sa...

Jag har inte hunnit se meta-avsnittet än, Danjel! Gaaaah! Men det kan ju bara vara toppen, eller?

Danjel sa...

Ja det var toppen. Se omedelbums =)
Mischa Collins är helt underbar.