torsdag 7 februari 2013

"Sudda, sudda, sudda, sudda bort din sura min"

Men snälla Jonathan Rhys-Meyers (aktuell i kommande NBC-serien Dracula) och Kit Harington (Jon Snow i Game of Thrones) - gör det ont att le? Här ses de bägge surmularna på en förfest till brittiska Bafta-galan, som hålls på söndag i London (och där svenska dokumentären Searching for Sugarman kan vinna pris).

*klicka för större bilder* Surmuppen Kit.

Surmuppen Jonathan.

Han har inte åldrats så bra heller, den gamle Tudor-kungen. Samtliga bilder: JustJared.com

5 kommentarer:

Sevrin sa...

JRM noooo! Han som var (enligt mig) världens snyggaste man ett tag :( alcohol ruined him.
Förövrigt så längtar jag så otroligt mycket till Dracula serien. Kan bli riktigt bra om de gör det rätt.

Jessi sa...

Ja, visst ser han sliten ut JRM? Inte piggast i sta'n direkt...

Anna Thunman Sköld sa...

Sevrin: I agree - jag tyckte han var sjukt snygg för typ tio år sen... men som du säger alkoholen gjorde honom inga tjänster. Ja, Dracuuuul kan bli bra!

Jessi: Ne, väldigt opigg... (fast det ser ut som han bara dricker cola, alltid något).

februaribarn sa...

Minns honom som han var, androgyn och vacker i Velvet Goldmine en gång i tiden ... Det var då det ;)

Anna Thunman Sköld sa...

februaribarn: Exakt så jag minns honom också! Oj, så het han var då! Och ihop med Toni Collette!