fredag 1 februari 2013

The Evolution of Charlie Hunnam

Från homosexuell brittisk pojkvasker i Queer as Folk till leader of the mc-pack i amerikanska Sons of Anarchy. Här är ett helt onödigt bildspel på den föränderlige Charlie Hunnam.
Från bringa som en frukostflinga till (se de andra barkroppsbilderna och klicka för större storlek)...
Någon gång ska jag se Queer as Folk och njuta av Littlefinger och Jax i bingen.
Liten och göllig.
Fotomodell.
Lite mer vältränad överkropp.
Fotomodell + bar bringa + Al Bundy.
Med bästisen Anne Hathaway som han träffade när de gjorde Nicholas Nickleby tillsammans 2002.
En rakad period.
Hunnam som jag gillar honom bäst, i Kurt Cobain-stylee.
Inte mycket kvar av den spensliga brittkroppen.
Charlie as of now.
  Vilken variant av Hunnam gillar DU bäst?

13 kommentarer:

Danjel sa...

Det här var väl inte onödigt alls tycker jag :)
Har du inte sett Queer as folk? Kommer ihåg att jag älskade den när jag var tonåring. Jag har hela serien så du får låna om du vill :)

Anna Thunman Sköld sa...

Heja dig, Danjel!
Nej, jag missade den fast den gick i SVT och allt. Fattar inte varför. Ska ta igen den luckan - tack för erbjudandet, det var gulligt :) Jag köper den nog på dvd, fanns billigt på amazon.co.uk. Har du även sett den amerikanska versionen? Den gick längre till och med.

Danjel sa...

Jag följde QAF när den gick på SVT och tyckte då att det var "det bästa". Köpte allt på dvd för några år sedan och såg om allt och insåg att det kanske inte var toppklass men absolut sevärt. Har bara sett små klipp från den amerikanska varianten. Men jag vet inte, det är något speciellt med originalet. Känner inget sug efter att se en amerikaniserad version av det hela.

Mia sa...

LÄGG AV! Är det Jax som var grabben i QAF?! Brukar ha öga för sånt där och jag kände ju igen Littlefinger från den serien (väldigt bra serie). Har plöjt Sons of anarchy från början till mitten av säsong 5 senaste månaderna och kände INTE igen honom. Han gillar visst att visa rumpan..

Vonkis sa...

På de förta bilderna påminner han en hel del om Dick Casablancas i Veronica Mars.

Anna Thunman Sköld sa...

Danjel: Inte jag heller, jag ska se originalet, and that's it!

Mia: Glad att kunna ge dig en aha-upplevelse :D

Vonkis: Du har _så_ rätt i det! Samma frilla och allt.

Jessi sa...

Åh, nu blev min lördag genast lite bättre! Tackar! :)

Anna Thunman Sköld sa...

:)

Åsa sa...

Tack och bock! Konsekvent barbröstad och barrumpad genom åren. Mest syntax error blir det då han ger intervjuer i SoA design och ut kommer....brittiska! :)

Anna Thunman Sköld sa...

Jaaa! Det går inte ihop! Det är samma sak med Hugh Laurie (House)!

februaribarn sa...

Var också tokig i Queer as Folk, såg det på SVT för en herrans massa år sen och tyckte serien var galet bra! Har dock missat SoA, men jag ska ta tag i saken, någon gång :)

Anna Thunman Sköld sa...

Då har vi båda varsitt mission! Du SoA och jag britt-QaF!

chevvybigblock sa...

He's a great and sexy actor and play his role absolutely perfect. Gay guy or boss of the motorcycle gang,he's amazing good!