fredag 27 maj 2011

Sommarserier, del 2: The Nine Lives of Chloe King, NY Ink & Teen Wolf



master_mag undrade varför jag inte såg fram emot The Nine Lives of Chloe King. Av den enkla anledningen att jag inte visste om den! Men nu vet jag - och jaaa, självklart ska jag titta. Den har premiär 14 juni och kommer gå samma kvällar som Pretty Little Liars (som också är en sommarbegivenhet) på abc. Sweet!

Och jag kommer förmodligen kasta ett getöga på MTV:s varulvsserie också, premiär 5 juni. Och på Ami James nya tatueringsserie NY Ink, premiär på amerikanska TLC 2 juni. Nog nu.

Uppdaterat 00:39: Så ni inte tycker jag är helt borta, sedan innan ser jag också fram emot Falling Skies (19 juni, TNT) och är löjligt pepp på säsong 4 av Breaking Bad (17 juli, AMC). Och True Blood (26 juni) om det gått någon förbi.

Inga kommentarer: