lördag 28 maj 2011

Vad GÖR Eddie Cibrian med sina tjejer?

Evil Eddie och hans kloner. Foto: TMZ
Det fanns en tid när jag tyckte Eddie Cibrian var lite het. När han inte var överexponerad i varenda tv-serie du kan tänka dig. På den tiden han var brandman i Tredje skiftet (gick i Kanal 5). Nu tycker jag mest han verkar ha en skrämmande effekt på sina tjejer. Kolla bilden på hans nya fru LeAnn Rimes och hans ex-fru Brandi Glanville. S-C-A-R-Y.

Via TMZ.com.

LeAnn i oktober 2010. Sund och ej siliconvalley. Foto: Just Jared

7 kommentarer:

Veronica sa...

Usch vad vidrigt, hon ser så hälsosam ut från oktober fotot, nu ser hon sjuk ut och exet ser ännu sjukare ut...

Anna Thunman Sköld sa...

Men verkligen. Hoppas LeAnn inte går ner ännu mer. Då blir hon exakt som Eddies ex. *rys*

Anny sa...

De ser riktigt äckliga ut!

Peter sa...

Jag insinuerar att dom ska till Dr Drew...brukar ALLTID vara så...statistiskt underbyggt skvaller, eller liknande

Anonym sa...

Spana in Improveme:s vinkel - lite annorlunda, lite mer positiv.... http://www.improveme.se/magazine/6947/image/1#imagePlayer

Anna Thunman Sköld sa...

Ja, man kan inte komma ifrån att hon är vältränad men jag personligen tycker att LeAnn är för tonad. Men så har jag snarare Sofia Vergara än Megan Fox som kroppsförebild :)

FDC Movies sa...

Usually I never comment on blogs but your article is so convincing that I never stop
myself to say something about it. You’re doing a great job Man,Keep it up. : https://www.fdcmovies.com/