måndag 2 maj 2011

Good news för Californication

Meagan Good.

Good times.

Hank Moody (David Duchovny) får nya lekkamrater i nästa säsong av Californication. En av dom är Meagan Good. Därav min rubrik. Ni får ursäkta, jag har varit sjuk. Och är fortfarande på resande fot så inläggen kommer sporadiskt. Men jag missar sällan ett tillfälle att brösta upp någon. Icke heller denna gång.

Den för mig rätt okända Meagan ska enligt Deadline.com spela en urhet hiphop-artist på väg upp i karriären. Hon kallar sig Kali och det ska tydligen slå gnistor mellan henne och Hanky-panky. Men hon har också nåt sorts förhållande till sin hiphopmogul-mentor (spelad av RZA) som i sin tur anställt Hank för att skriva manus till sin film. Upplagt för konflikter och dubbelspel med andra ord. As per usual.

UPPDATERAT 18:52: Oops, på tal om Californication så har Rick Springfield åkt fast för rattfylla. Han spelade ju en version av sig själv i tredje säsongen. Han var härligt sleazy.

(Jag har inte glömt listan över favvo-serier, den kommer men tar lite tid.)

Not so Good. Att sitta i den här positionen är sällan lyckat. Eller hur?

Inga kommentarer: