tisdag 24 maj 2011

Magiskt Beyonce-framträdande


Beyonce Performs “Run The World” @ The 2011... by thehiphopconsultant

Jag får gåshud och rysningar av den här Beyoncé-videon från amerikanska Billboard-galan som hölls i söndags. Först de fina hyllningarna av diverse legendariska storheter (avslöjar inte vilka utan låter er bli lika överraskade som jag) och sen den löjligt välregisserade sång- och dansstunden domptören B bjuder på. Vilken sagolik artist hon är! Slutligen håller hon ett snyggt sammansatt tal som tack för kaffet aka The Millennium Award som hon tilldelats. Jisses, vilken übermensch. Jag är totalt in awe.

HÄR ser du stora bildspelet från Billboard-galan.
HÄR är alla vinnare!

Tack, Rickard F, för att du lade upp klippet på FB!

Uppdaterat kl 16:15: Tydligen har Lady B hämtat inspiration från Lorella Cuccarini (via Vulture):



UPPDATERAT 25 maj: HÄR får alla Beyoncé-belackare på nosen angående inspirationen ovan.

7 kommentarer:

Emma sa...

Jag börjar gråta jag...

Erika sa...

Fifan vad fint. Har nu gråtit på jobbet. Igen.

Anna Thunman Sköld sa...

Ni är fina människor båda två.

Anonym sa...

vi alla vet vem som är den största copycaten. Och det är lady gaga, hon kommer undan med så mkt meddans alla andra artister får skit

läs bara perezhilton så kmr ni få se hur kan skyddar gaga men alla andra får skit

Anonym sa...

VILKEN QVINNA!

Anna Thunman Sköld sa...

Jaaa, så jäflva COOL!

Danjel sa...

Är absolut inget fan av Beyoncé men detta var riktigt, riktigt bra.