onsdag 25 maj 2011

Kristian Luuk och Fredrik Lindström gör På spåret i tre år till

Fredrik Lindström och Kristian Luuk spårar inte ur i första taget. Foto: SVT
Det är precis såna här nyheter jag vill ha: att mitt älskade På spåret med mina älskade programledare Kristian Luuk och Fredrik Lindström får fortsätta i flera år till*. Yay!

Detta meddelar i dag branschsajten Resumé.se.  

"SVT är tydligen jättenöjda med oss", säger Luuk till Resumé. Jag är också jättenöjd med er. I höst spelas nya avsnitt in för sändning i vinter. Sedan innan har det också varit klart att Fredrik Lindström återkommer med en ny säsong av kritikerhyllade Svenska dialektmysterier. Mycket härligt att se fram emot med andra ord!

* I ärlighetens namn står det ingenstans i artikeln att Fredrik Lindström skrivit på för lika många år... men jag vägrar se det på något annat sätt.

Inga kommentarer: