torsdag 12 maj 2011

Sommarens film: Horrible Bosses



Film på en tv-blogg? Jomen. För inte nog med att det är killen som givit oss bästa dokumentären jag vet - The King of Kong - som ligger bakom, Horrible Bosses återförenar också Jason Bateman och Jennifer Aniston (som nyligen gjorde Pappa på burk tillsammans). Dessutom är SNL-stjärnan och January Jones-exet Jason Sudeikis med.

Men den som får mig att vrida mig av skratt och skyghög förväntan bara jag ser trailern? Colin Farrell. Horrible Bosses verkar utifrån klippet ovan kunna bli en värdig arvtagare till kultfixen Office Space (också den med Jennifer Ansiston!). Hoppas den infriar förhoppningarna.

Åh, jag glömde ju nämna ännu en tv-koppling: John Francis Daley, från Bones och Nollor & nördar, har varit med och skrivit manuset.

Filmen har USA-premiär 8 juli. Svensk premiär 12 augusti.

Tack, Andrev Waldén, som twittrade ut trailern!

3 kommentarer:

Anonym sa...

du bloggade innan om ALL STAR ANTM och här är tjejerna som ska vara med om du vill blogga om det:)

Shannon Stewart, C1
Camille McDonald, C2
Britanny Brower, C4
Lisa D'Amato, C5
Bre Scullark, C5
Bianca Golden, C9
Dominique Reighard, C10
Isis King, C11
Sheena Sakai, C11
Allison Harvard, C12
Laura Kirkpatrick, C13
Angelea Preston , C14
Kayla Ferrell, C15
Alexandria Everrett, C16

jag är superglad:) asbra tjejer

Anna Thunman Sköld sa...

Tack, Anonym! Det ska jag definitivt smacka upp på bloggen.

Oskar sa...

Spännande! Ser ju ganska kul ut men jag tänker tyvärr mer på typ Baksmällan än In Bruges (som jag fullkomligt älskade). Men jag gillade faktiskt The Switch (vägrar skriva Pappa på burk!) och hur Aniston och Bateman funkade ihop.

Så ja, vi flaggar väl för en mer än godkänd komedi. Tack för tips!