fredag 3 januari 2014

Kolla in vad jag fått!

Har man grymma kompisar eller VAD?
Emma, som för övrigt har bästa New York-bloggen (den gör mig alltid hungrig, både på att resa dit och på att äta), såg den här Supernatural-tidningen i New York och tänkte på mig.
Det var väl enastående schysst?!

Läs bara EXCLUSIVE COLLECTOR'S EDITION SPECIAL som står på omslaget. Så många fancy words!

Vad får jag då? Tja... en intervju med Jensen till exempel där han berättar om sina favoritminnen från tiden i Spn fram till nu. Äsch, det är intervjuer med ALLA. Men vissa ser jag fram emot mer, om vi säger så...

Nå, om ni är riktigt snälla bloggläsare kanske jag låter en av er få överta den sen? Genom en liten tävling. Ja, så gör vi. Varför undanhålla denna goodiebag av härlighet, när fler kan ha glädje av den?

Men först ska jag själv njuta av den. WOOHOO!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men ååååååh. Wow, oj, jösses, plus alla andra superlativ du kan tänka dig. Jag höll på riktigt på att smälla av (eller få en hjärtattack, you choose) i slutet av det senaste avsnittet. Nej nej nej nej NEJ. Inte okej, Supernatural. Tår i ögat för Deans skull. För allas egentligen, men kanske mest synd om honom just nu.

Extrem abstinens just nu. Som du har skrivit, har verkligen gillat senaste säsongen. Ska bli intressant att se hur de knytet ihop säcken och om de får de happy endings de så förtjänar allihopa ..

För övrigt saknar jag Bobby en massa.

/Joline

PS: Supernatural-quiz om tidningen, måhända?

Jessi sa...

Fan vilka schyssta polare du har!! Ser fram emot den tävlingen! :)

Anonym sa...

ojoj nu blev man grön av avund nästan :) hojta till då det är tävlingsdags för det får man bara INTE missa!!
//Sarah

Anna Thunman Sköld sa...

Joline: Jaaa, det här med Bobby har jag svårt att smälta. Det var ju de tre mot världen. Och hell yes, det är så mycket som blev knasigt (milt uttryckt) där i mittsäsongsavslutningen, tur att det börjar igen 14 januari, skulle inte palla vänta så länge till!

Jessi: I know! :D

Sarah: Jag hojtar både här och på Twitter när det är dags! MYCKET att läsa kan jag garantera!