söndag 17 april 2011

Kändisspaning på Coachella 2011

Just like last year: Alexander Skarsgård och fjällan Kate Bosworth.

En lång leder en blind.

Party on, Kate. Party on, Skars.

Oväntad dubbeldejt: Diane Kruger och Joshua Jackson tillsammans med Ian Somerhalder och Nina Dobrev.

Casual überchic(k).
 
Jag får en känsla av att killarna hade mer att prata om än tjejerna. Om jag vore en sån där kroppsspråkstolkare.

Inte så mycket Teese över den klänningen. Mer påskkärring.

The Hoff kör "ungdomlig" stil på musikfestival med sin Hayley.

Inget Coachella utan systrarna Bus aka Paris och Nicky Hilton.
Penn Badgely har bringa som en frukostflinga. Närå. Lite hårig bara.

Whitney var inte Port-förbjuden, höhöhö #gbg
I dag avslutas den årliga musik- och konstfestivalen Coachella i Kalifornien, USA. Som vanligt drällde kändisarna i drivor och låtsades vara casual. På bilderna ovan tog jag ppl med någon sorts tv-koppling men om ni vill se stjärnor som Robert Downey, Vanessa Hudgens och Katy Perry - kolla HÄR!

Robyn uppträdde första kvällen och fick superfina recensioner - läs HÄR!

Bilderna med gul ram är lånade från Just Jared. De utan är från Daily Mail.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tittar du på the real housewives? om du inte gör det börja titta på new york och new jersey, riktigt underhållande

Anna Thunman Sköld sa...

Jag har sett New Jersey-fruarna, men inte NY-versionen. Kanske borde göra det då! *lägger det på min att se-lista*