tisdag 26 april 2011

The Borgias får en andra säsong

The Borgias. Foto: Showtime
Showtime är lyriska över hur bra påveserien The Borgias gått tittarmässigt och har beställt en andra säsong om tio avsnitt som ska börja spelas in i sommar för visning 2012. Men nog om det. Kan vi prata om hur snygg Cesare är? Alltså 25-årige François Arnoud från fransktalande delen av Kanada. Jag har inte sett honom i något annat tidigare men jag smälter varje gång han dyker upp i The Borgias. Ja, till och med i sina biskopsklänningar lyckas han se het ut.  *slurp*

Klänning är snyggt på rätt kille. Foto: Showtime

6 kommentarer:

Emma B. sa...

Jag tittar faktiskt inte på The Borgias, men han är ju mumsmums... Jag kanske ska ge den en chans?

Anna Thunman Sköld sa...

Du får mycket ögongodis om du gör det, men den är rätt långsamt berättad med mycket ränker och giftmord. Jag gillar serien jättemycket men den passar inte alla.

Jerran sa...

Roligt måste man ju säga! En mycket bra serie tycker jag.

Kom förövrigt på att du borde göra en lista över dina favorit-serier all time, för att ge oss andra lite inspiration :)

Anna Thunman Sköld sa...

Åh, Jerran, vilken kul idé! I will! Jag återkommer när jag fått brainstorma med mig själv.

Unknown sa...

Jag tycker att Borgias är mycket bra. Det är mycket intrigerande och falskspel,det är en intelligent serie och som tittare måste du vara observant hela tiden för att hänga med i turerna.Den är het klart någonting för SVT.

Anna Thunman Sköld sa...

Den är fantastisk!
Men tyvärr köptes den av TV4 som visat första säsongen. SVT ska däremot visa en annan version av samma historia, den här: http://www.imdb.com/title/tt1736341/?ref_=sr_2