torsdag 21 april 2011

Katrina Bowden är "Sexiest Woman Alive"


Foto: Esquire
Det började med 64 kvinnor och slutade med en finalfajt mellan aktrisen Katrina Bowden och baddräktsmodellen (och förra årets vinnare)- Brooklyn Decker - som Bowden gick segrande ur. 30 Rock-sekreteraren Bowden är den sexigaste nu levande kändistjejen 2011. Enligt Esquires nätomröstning där två miljoner (!) röster kom in.

Och ja, jag är typ två veckor sen med denna "nyhet" men jag skyller på att jag var i New York när hon korades. Och sånt här är viktigt i min värld. Äggande kanske man kan dra till med i dessa påsktider...

2 kommentarer:

Andreas H sa...

Enligt Esquires läsare ja, men vi som läser din blogg vet ju bättre ;-)

Anna Thunman Sköld sa...

Hahaha, japp! Jag hade valt en kvinna med mucho va-va-voom istället :)