onsdag 20 april 2011

2 x omaka par

Va? Är HON ihop med Stuart? *chocken*

Geoffrey tackar nog sin lyckliga stjärna. VARJE dag.
Jag följer amerikanska Brottet aka The Killing. Med en understundom väldigt svengelsk Joel Kinnaman (som är mer än lovligt lik Gareth i The Office UK, tack underbara Ida!). Som TV4 köpt in. Huvudrollen där spelas av Mireille Enos, som jag bara sett som systerfru i Big Love innan. Jag imdb:ade henne i går och blev minst sagt förvånad när jag såg vem hon är ihop med (och har barn med): Stuart från Spin City! Aka Alan Ruck.

Snacka om omaka par. På pappret alltså. De passar säkert toppen i verkligheten men om man bara utgår ifrån det man sett dom i så kändes det väldigt otippat.

Ett annat omaka par, och här tänker jag mer utseendemässigt: Christina Hendricks och hennes make Geoffrey Arend. Hon gästar hans serie medicindramat Body of Proof den här veckan och när jag såg snutten här nedan där de spelar mot varandra tyckte jag att de inte alls hade äktenskapstycke. Återigen - de älskar säkert varandra och fullbordar varandra et cetera. Jag är bara ytlig och dömer utifrån vad jag ser.

5 kommentarer:

Mimmi sa...

ÅÅååh, det är ju creepy guy från Garden State (best movie ever, btw.)!

Anonym sa...

och melodiradioövergången mellan paren är att Geoffrey Arend spelade rollen Mckenzie i 500 Days of Summer, och McKenzie heter han som spelar Gareth i The Office. Liiite intressant var det väl?!

Anna Thunman Sköld sa...

Mimmi: Känner genast att jag måste se om filmen nu när jag vet vem han är. Ja, mycket bra film med mycket bra soundtrack.

Anonym: Hahahaha, älskar den radioövergången! Mer sånt! <3

Andreas sa...

Det är redan klart med en andra säsong av "Game of Thrones".. http://insidetv.ew.com/2011/04/19/game-of-thrones-season-two-2/#more-41306

Anna Thunman Sköld sa...

Jag såg det, Andreas, jag lade till det i min recension! Men tack för att du är på! Me like.