söndag 20 januari 2013

Tävling: Vinn komedinumret av Vanity Fair!

*klicka för större bild* Tre olika omslag. Lika andel kvinnor och män. Bra där, VF!

Omslagskomiker. Foto: Vanity Fair
Om ni tycker det låter som ett jetefuttigt pris kan jag meddela att så är icke fallet. Det är nämligen ett drömnummer. Som dessutom kostade 109 spänn. Dyrare än en tv-box på cdon.com!
Bland annat innehåller tidningen hela Freaks & Geeks-versen, som jag frestat med tidigare.
Sen undrar jag lite över varför Megan Fox räknas in i komedigenren, men jaja, hon är ju ögongodis om inte annat.
Omslaget på tidningen jag har är det med älsklingen Amy Poehler.

För att vinna tidningen vill jag veta namnet på Amys bästis, hon är också komiker. Dessutom vad Amys fästman heter i Parks and Recreation. Alltså Leslie Knopes blivande make. Jag vill ha hans rollnamn.

TÄVLINGEN AVSLUTAD.