onsdag 11 september 2013

Sex skrämmande snuttar från kommande American Horror Story: Coven

 

American Horror Story är en serie (eller kanske mer ett koncept?) som bara blivit bättre. Första säsongen slutade som en riktigt dålig skräckfilm men sen kom säsong två, Asylum, och sparkade rumpa vilket gjort att jag har ganska höga förväntningar på kommande omgång, Coven, som tydligen ska handla om häxor.

Den 9 oktober är det dags!

Ovanstående klipp är det senaste i raden teasers som kanalen FX pytsat ut. Här nedan de fem som redan funnits ute. Alltså hur snygga? Pst. Hon som gör House of the Rising Sun-covern heter Lauren O'Connell.

Teaser 1:



Teaser 2:



Teaser 3:



Teaser 4:



Teaser 5:

5 kommentarer:

Jossan - Heart Skipped A Beat sa...

De har verkligen lyckats i sin marknadsföring tycker jag. Klippen är både snygga, otäcka och lockande.

Anna Thunman Sköld sa...

Men precis så!

Anonym sa...

Jag tittade på första säsongen och tyckte det var lite för mycket men jag gillade det. Men vågar inte titta på säsong 2 hehe. Är den värre än första?

Anna Thunman Sköld sa...

Hm, svår fråga. Värre? Jag skulle säga att det lika läskigt och gory som i första säsongen men _så_ mycket bättre och sammanhållen historia. Sen är det en hel del yuckiga experiment som utförs... men på det stora hela borde du kolla... om du kan hålla någon i handen samtidigt.

Maria sa...

PEPPEN!!!