onsdag 31 augusti 2011

Ny trailer för Sons of Anarchy 4



Här ovan är det senaste av alla klipp/trailrar/promos som FX prånglat ut inför den 90 minuter långa säsongspremiären den 6 september. Om ni som jag "gillar" Sons of AnarchyFacebook har ni dessutom - under uppehållet - fått se exklusiva klipp från fängelsetiden. Som när Jax får träffa sin nye son för första gången. Eller när han blir knivhuggen i en telefonkö. Säsong fyra startar ju med att Samcro-medlemmarna kommer ut ur fängelset, efter 14 månader. Det gläder mig något oerhört att serien den här säsongen verkar utspela sig på hemmaplan. I've had it with the Irish.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vet du om de här exklusiva klippen på facebook från fängelse tiden kommer vara med i de riktiga avsnitten sen?? Skulle så gärna vilja se vad de andra samcro-medlemarna sa och gjorde när de fick reda på att Jax blivit knivhuggen i en telefonkö.

Anna Thunman Sköld sa...

Jag önskar jag kunde ge dig ett svar på detta men jag hittar inget... Jag kan bara hoppas på att de visas i flashbacks. Sorry.

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=dhOflyXvnE8

http://www.youtube.com/watch?v=QlpgrBWTU0g

David sa...

Är inte Jeff Kober som spelar Jacob Hale väldigt lik Per Moberg?

Anna Thunman Sköld sa...

Jo, de är sjukt lika!