tisdag 26 juli 2011

Kat von D och Jesse James har gjort slut

Katten på råttan. Foto: TLC
Dagens minst överraskande nyhet: Att Kat von D och Jesse James inte längre är ihop. Jag tror Sandra Bullock och vi andra bara väntat på detta besked. Kat är uppenbarligen en tjej som är kär i kärleken och Jesse... tja, han verkar vara ett svin. Inte många som höll på dom som något "tills döden skiljer oss åt"-par vågar jag påstå. Det jobbigaste nu, särskilt för Kat, måste vara att se sin romans i backspegeln i nya säsongen LA Ink som startar nu på torsdag i USA.

2 kommentarer:

Jen sa...

När jag sett hans tv-serie har jag bitvis tyckt att han verkar rätt go. Hård på utsidan och mjuk på insidan, liksom. Men sen svinar han uppenbarligen till det mellan varven... trist med klyschor.

Anna Thunman Sköld sa...

Jo. Jag tycker mest synd om hans dotter.