onsdag 22 juni 2011

*voff* - Joe Manganiello klär av sig för GQ



Hey Joe! Foto: GQ
True Blood börjar i USA på söndag och det har varit en veritabel mediabombmatta med alla inblandade. Intervjuer i tv, i tidningar, i magasin. Fotograferingar. Uppvisningar. Trailers. GQ gjorde ett jättebra jobb med Alexander Skarsgård och nu har de lurat av Joe Manganiello aka varulven Alcide kläderna också. Åh, känner  ordvitsarna byggas upp inom mig. Must. Not. Ordvitsa.

Vill du ladda inför säsongspremiären? Kolla in en trés underhållande snabbresumé över de tre föregående säsongerna:


9 kommentarer:

Vonkis sa...

Underbart!
;-)

Det är väl för väl att Joe Manganiello inte fastnade i Onte tree hill. Stoppet i HIMYM var väl ok, men inte lika, hur ska jag säga, välbyggt.

Längtar till söndag.

Erika sa...

Jag som är en box-tjej när det kommer till True Blood har precis sett tredje säsongen och Oh My God vad snygg Alcide är. Min nya tv-kärlek tror jag. tihi.

Erika sa...

ps. tycker dock att han är snyggare i serien än på dom här bilderna. (obs viktig info för den så kallade intresseklubben)

Anna Thunman Sköld sa...

Vonkis, jag försöker minnas NÄR han var med i HIMYM... jag minns ATT han var det men inte när. Närminne som en guldfisk!

Erika, han ÄR mycket snyggare i rörlig bild. Men som en tjej på Twitter sa: han har sjukt snygga ben på bilderna!

Maria sa...

Jag hade inte tänkt se säsong fyra. Eller i alla fall vänta på SVT. Helt plötsligt känns det inte som om den föresatsen kommer att hålla...

Anna Thunman Sköld sa...

Haha, ja, annars får du vänta på de här godsakerna ett år till.

Vonkis sa...

Han var bland annat med när Lily och Marshall gifte sig, han jagade runt efter Scooter som ville ha tillbaka Lily. Och om jag inte minns fel var han på en date med Robin, när hon och Barney skulle bevisa att de inte var ett par.

Anna Thunman Sköld sa...

Aaah, nu går det upp en talgdank! Tack! Jag minns iaf dejten med Robin!

Peter sa...

Men ew? Ew på honom och ew på bilderna där han "klär av sig" = öppnar skjortan inför multipla kvinnor med mer kroppsbehåring än kläder samt trånande blickar. Där försvann tanken att han kanske iaf har ett fint inre.