onsdag 1 juni 2011

Nakenbilder på Blake Lively florerar

Fejk Blake?
Blake Lively är i ropet. Hon är ansiktet utåt för Chanel, hon är tydligen ihop med Leo DiCaprio och hon är aktuell i storfilmen Green Lantern. Men man är inte riktigt känd om man inte har a) en sexfilm eller b) nakenbilder. Om man får tro bilderna som nu florerar på nätet har Blake gått all-in på linje b.

Men. Det är bara bilden ovan som bär BL:s ansikte. På övriga foton täcks ansiktet av iPhonen. Blakes PR-människa har gått ut och sagt att bilderna är 100 % fejk. Jag vill tro att så är fallet. Blake känns - till skillnad från Vanessa Hudgens - alldeles för classy för sånt här. Fast samtidigt är det i så fall en grymt bra photoshoppare, för visst ser det ut som Blake på bilden?

Just ja, om någon av er snuskpellar/-or vill se de NSFW-bilderna så gå HIT på egen risk.
Uppdaterat 2 juni: Wow, det är som om nån öppnat Pandoras ask för nu kommer ÄNNU fler bilder! Och hån!

6 kommentarer:

Lisa sa...

Hej Thunman!
Jag älskar din blogg och läser den varje dag.

Kan du inte vara snäll och ändra tema-utseende på din blogg? Jag blir helt snurrig av bakgrundsbilderna :(

Fortsätta blogg om serier.

Kram

Petra sa...

Det kan inte vara hon som tar bilden på sig själv eller? Handen ser väldigt manlig ut. Fast det kanske bara ser ut så.

Nja det är nog inte hon alltså, tror inte hon skulle sätta sig inne i ett solarium (av bakgrunden att döma) och ta en sån smaklös naken bild. Fast det hade varit lite intressant och skandalöst om så var fallet:)

Anna Thunman Sköld sa...

Nuru, Lisa. Nu valde jag en bakgrund som alla tv-knarkare av rang kommer att känna igen, förhoppningsvis. Nörd alert. Mildare för ögonen. Inte lika snurrigt.

Lisa sa...

Tack anna, mycket bättre :)

Lovisa sa...

Nej, jag tror inte ett dugg på att de är fejk! Jag var inte helt övertygad efter den första bilden...men sen såg jag helkroppsbilderna. Det är hon, utan tvekan.

Det kommer väl lägligt, nu när hon börjar bli större. Mer uppmärksamhet liksom. Dessutom är det lite skumt att hennes PR-folk formligen kastar sig ut för att kommentera, därmed försäkrar sig om att alla som inte är medvetna om bilderna blir det. Deras kommentar kom ju knappt 12 h efter att bilderna spridits ut...

När Vanessa H's nakenbilder läcktes ut så drog sig alla för att kommentera överhuvudtaget. Man brukar väl vilja ignorera det och inte ge det mer uppmärksamhet så länge som man bara kan.

Nu låter jag cynisk, men jag tror att allt är en PR-grej!

PS. Jättesnygg ny layout! :)

Anna Thunman Sköld sa...

Jag tror du genomskådat Hollywood, Lovisa :) För nog är det likt henne alltid. Tack för orden om layouten. Den bråkar lite med mig, men jag gillar den!