fredag 11 mars 2011

Lol: Steven Tyler som lesbisk tant

Den här är ju extrem! Kyra Sedgwick, någon? Foto: Buzzfeed
Åh, så elakt. Men så kul. Nån lustigkurre har här samlat ihop en massa bilder där Idol-domaren/Aerosmith-sångaren Steven Tyler påstås likna en lesbisk tant. Ibland håller jag med, ibland absolut inte. Kolla in och tyck till HÄR!

På tal om Tyler så är han ett riktigt kap för amerikanska Idol. Han är medkännande, rolig, bitig och flörtig. Love him! Spoila inte för mig hur det går bara, jag följer det via TV11!

8 kommentarer:

Peter sa...

Jag har varit på Aerosmith 4 ggr på koncert...tolererar inte sån crap med Steven Tyler!...Aerosmith hade världens första powerballad med "Dream on"...respektera Tyler!!

Anna Thunman Sköld sa...

Äsch, han tål det. Jag har bara sett dom en gång i Stockholm, 1989! Dream On är en av världens bästa låtar!

Charlotte sa...

Och som vanligt får män inte klä sig i nått som drar åt det feminina hållet utan att bli löjliga. Eller har långt hår för den delen.
Kvinnor i blåställ är sexigt men en man i brokad är ett skämt.
Själv är jag väldigt svag för män i långt hår och kjol.

Anna Thunman Sköld sa...

Vissa män i klänning, kjol eller kilt för den delen är dösexiga. Jag tror att Steven Tyler tål att skämtas med just för att han är en snygg karl.

Peter sa...

Steven Tyler är på mitt "frikort"..tillsamans med Christina Hendricks och Peggy Bundy...:)

Anna Thunman Sköld sa...

Där har du en fyrkant som inte går av för hackor :)

Andreas H sa...

That, that dude looks like a lady
That, that dude looks like a lady

o.s.v.

:-)

Anna Thunman Sköld sa...

Humor!