söndag 27 oktober 2013

Veckan på MovieZine

Att Förhäxad kan komma tillbaka var en av veckans tv-nyheter.
Så här såg mina nyheter ut för vecka 43 på MovieZine.

"Mrs Krabappel" från The Simpsons har dött
 Förhäxad nästa tv-serie att återse ljuset
Whoopi gästar Once Upon a Time in Wonderland
Mord och inga visor kommer tillbaka
Snart är Downton Abbey-vinet här
TV3 pausar Motive
Nu är Netflix större än HBO
Fansen får ett eget "fall" att lösa när CSI fyller 300
Mira Sorvino till Falling Skies
Frasier hade återträff: Fem kul fakta som framkom
Breaking Bad-begravning väcker ont blod
Susan Sarandon och dotter gör TV-komedi

2 kommentarer:

kjejon sa...

Motive rekommenderas, av mig i alla fall, går att streama förstås. Fin personkemi mellan Lehman och Ferreira.

Anna Thunman Sköld sa...

Jag har varit lite nyfiken men inte såpass mycket att jag tänkt börja se nu. Procedurals orkar jag bara med ett par stycken åt gången så den ligger i avvaktan kan man säga.