söndag 31 augusti 2014

Min vecka hos MovieZine

En svenska i Dexter: Katia Winter. Numera återfinns hon i Sleepy Hollow.

Även den här veckan gjorde jag ett eget helgknäck. Denna gång om svenskar i amerikanska tv-serier. Det finns ju faktiskt rätt många numera. Vilket är sjukt kul! Det som annars bräckte precis allt annat var "nyheten" att Homer Simpson gjort den däringa ALS Ice Bucket-utmaningen. Många tusen personer ville se detta. Det brukar vara så: det jag lägger ned min själ på får fyra besökare, det jag slänger in med vänsterhanden får tusentals. Otack är världens lön osv.

Vecka 35
10 svenskar i amerikanska TV-serier
Känslosamt när "Searching for Sugar Man" vann på Kristallen-galan
The Flash möter sin första fiende i ny trailer
Du avgör 5 amerikanska TV-piloters öden
"Vänner"-cafét Central Perk öppnar i New York
Nästa säsong av "Sherlock" kommer bli "knäckande"
Homer Simpson antar ALS Ice Bucket-utmaningen
Första "The Flash"-postern är här
Skarsgård om "True Blood"-finalen: "Jag grät"
"Breaking Bad" blev Emmy-galans stora vinnare
Emmy-galan 2014: MovieZine tippar bästa dramaserien
Hatade du eller älskade du "True Blood"-finalen?
HBO har släppt teasers till fyra av sina höstserier

2 kommentarer:

NicklasBoman sa...

Otack, är du från norrland eller? :)

Anna Thunman Sköld sa...

He! Nä, från Värmland. Men jag bor i Norrland!