söndag 3 augusti 2014

Min vecka hos MovieZine

Tre personer har gjort Meg Griffins röst.
Sorry för dålig uppdateringsfart här. Det är semestertider. Jag är afk så mycket jag kan. Men jobbat har jag gjort. Och här är veckans tv-nyheter från MovieZine. The Big Bang Theorys fortsatta lönebråk har lockat till läsning, likaså - glädjande nog - min feature om utbytta tv-skådisar (även om jag fick bassning av flera läsare för att jag inte tagit med Doctor Who. Jag vidhåller dock att jag valde utifrån roller där de inte bytt skådisar med flit.).

Vecka 31
Kolla in ett smakprov på nya zombieserien "Z Nation"
Här är finalpostern för "Sons of Anarchy"
Ny trailer för "BoJack Horseman"
"The Killing": bakom kulisserna på fjärde och sista säsongen
10 TV-roller som bytt skådespelare
Lönebråket i "The Big Bang Theory" har officiellt försenat inspelningarna
Kolla in "Vänner" utan skämten
Fartigaste "The Flash"-teasern hittills
Nostalgisk "Lost"-hyllning på Comic-Con
"Sons of Anarchy" får bokserie - första släpps i november

4 kommentarer:

NicklasBoman sa...

jooo Dirk Benedict som spelar Face i The A-Team spelades i första piloten/episoden av Tom Dunigan!

Anna Thunman Sköld sa...

Jaså? Det hade jag inte en aaaaning om. Kul info!

NicklasBoman sa...

jag höll på att bli gaaalen när jag läste din post, för att jag hade någon på tungan som jag inte kunde lista ut vem jag tänkte på.... så jag googlade lite, och efter lite googlande hittade jag just den jag skrev om ovan.
vet att det känns alltid så konstigt då man ser första säsongen igen (har hänt fleeera gånger, lite av en favvo serie) och man inser att det är en annan som spelar just Face, passar inte alls....

Anna Thunman Sköld sa...

Men skönt att du kom på det till sist! Sånt där kan ju verkligen driva en till vansinne!