fredag 13 juni 2014

Vinn en Awkward-jacka!

Tack, MTV!
MTV
skickade värsta fina presenten till mig i veckan. En sån där collegejacka som det är tryckt ett litet MTV-emblem på framsidan över vänster bröst och så står det Awkward på ryggen.

Jag fick den för att jag gillar Awkward. Men egentligen har jag tröttnat, anledningen till att jag fortsätter kolla stavas Jenna och Matty. De två bara måste bli ihop i slutet igen. Och slutet får gärna komma snart (det lär det inte göra).

Hur som helst har jag bestämt mig för att lotta ut jackan, som är i medium men passar bra även på en kille av normalstorlek (min man provade den och den satt som gjuten på honom också).

Så om någon är sugen på ett styck blå-vit Awkward-collegejacka svara på följande fråga.

Varför blev Jenna Hamilton känd över hela skolan från början?

1. Alla trodde hon var med barn
X. Alla trodde hon hade ihop det med en av lärarna
2.  Alla trodde hon hade försökt begå självmord

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD.