söndag 25 maj 2014

Min vecka hos MovieZine

Bran och Hodor i Disney-version. *klicka för större bild*
Hur jag älskar de här Disney-versionerna av Game of Thrones-karaktärerna! Detta är andra batchen och jag vill ha fler! Jag vill se dom alla Disneyfieras! I övrigt har veckan kännetecknas av en jävla massa HBO Nordic-nyheter.

OT: Jag hoppas alla röstade till EU-valet. I sure did.

Vecka 21
Fler "GoT"-figurer i Disney-tappning
Topp 50 mest kollade TV-programmen i USA
Jerry Seinfeld är rikaste skådespelaren i världen
"The Shield"-skådespelaren åtalad för mord
Soderberghs historiska drama  till HBO Nordic
Änglar mot människor i Syfys "Dominion"
"Almost Humans" hej då-video
Sci-fi-dramat "The Leftovers" visas i HBO Nordic
Jessica Chastain tillfrågad om "True Detective"-huvudroll
Första införtitten på sista säsongen av "True Blood"
HBO Nordic kommer visa Showtimes serier

Inga kommentarer: