lördag 15 februari 2014

Här är Grimm-webbisoden



Som jag skrev härom dagen så har NBC rensat tablåerna för att fylla på med OS - och istället har några av dess ordinarie serier gjort speciella nätavsnitt.

Här är alltså Grimmisoden: Love is in the air, som handlar hur det går när Juliette och Rosalee har ett sånt där... åh, vad heter det, jag kommer bara på Tupperwareparty, men en sån där grej när företrädesvis tjejer samlas hemma hos en av sina kompisar och så kommer det dit en försäljare och typ vill sälja dildos, smink och... Tupperware,  eller som i det här fallet hemmaspa-produkter.

Jag har precis sett avsnittet och well... det är rätt gulligt men det gör egentligen att jag bara saknar riktiga Grimm ännu mer! 28 februari, såååå långt bort. 

2 kommentarer:

NicklasBoman sa...

tack. tyckte jag sökte efter det. men inte tillräckligt tydligen :)

Anna Thunman Sköld sa...

Huvudsaken att du hittade det :)