torsdag 21 mars 2013

Alexander Skarsgård och Alison Brie too die for (+ bonus: Charlie Hunnam!)

ASkars för Man of the World. Foto lånat av JustJared.com
Först. Fäst ögonen på detta vackra omslag med Alexander Skarsgård för magasinet Man of the World (numret med honom kommer ut 1 april). Sedan. Läs artikeln och se bilderna Charlie Hunnam för samma tidning. Därefter. Kolla Alison Brie i fyra olika bildroller för Wired Magazine, där hon gestaltar vad som säljer tv numera. Absolut läckrast: omslaget. Läs artikeln också, fast den är lång, sjukt intressanta fakta om allt från Twitters betydelse till formeln för hur en tv-hunk ska se ut. Det hela går ut på att det inte längre går att mäta och bedöma framgång via gamla mätverktyg som Nielsen, då får du ett snedvridet och osant tittarantal. För som vi tv-nördar vet finns det ju _så_ många fler sätt att se favoritserierna än just den tablågivna tiden.

Alison på omslaget av The Wire. Foto: Instagram
The Bombshell. Foto: Wired

Den romantiska sjuksköterskan. Gärna från en svunnen tid. Foto: Wired

Klyftig. Foto: Wired


Inga kommentarer: