onsdag 21 augusti 2013

Detta sorgliga


Gårdagens avsnitt av Rizzoli & Isles dedikerades till skådespelaren Lee Thompson Young som spelade kriminalaren Barry Frost i den populära TNT-serien. Young hittades död i måndags, bara 29 år gammal, efter att ha begått självmord.

Serien som är inne på sin fjärde omgång (och blivit förnyad för en femte) har tillfälligt stoppat produktionen för att låta Youngs medarbetare och kollegor bearbeta sorgen. Dessutom måste hans abrupta försvinnande ur serien skrivas in på något vettigt sätt.

Jag har bara hunnit se första säsongen av Rizzoli & Isles men usch och fy, vad tragiskt. Hatar't när de dör unga och olyckliga.

4 kommentarer:

NicklasBoman sa...

ja riktigt tragiskt, jamenar 29 år och känd skådis, säkerligen hyffsat i plånboken.. kan man ju Tycka kunde köpt sig hjälp av det professionella slaget... för att få hjälp att jobba mot de inre demonerna. :(

Anonym sa...

Ja, läste om det här i förrgår och blev så himlahimla ledsen. Lee var en av mina absoluta favoriter i R&L, en fantastisk skådis.
Usch, mitt arma hjärta brister.

Anna Thunman Sköld sa...

Nicklas: De är väl för bra skådisar tyvärr, håller masken utåt.
Förutom såna som Amanda Bynes, men där verkar ju ingen göra något heller förrän det är på gränsen till för sent.

professionallyplump: Ja, jag gillade honom också, fast jag bara sett en säsong. Det kommer bli konstigt att se resten nu när jag vet vad som hänt :'(

NicklasBoman sa...

hmm jo det är väl det som är problemet åxå, att först vill inte personerna ha hjälp, sen så om de eventuellt kan tänka sig hjälp får de inte hjälp ändå, föräns det är nästan försent...typ Brittney eller Amanda osv.
Mycket svårt och tråkigt...