tisdag 4 mars 2014

TV-kändisarna på Vanity Fairs Oscars-efterfest

Sofia Vergara i Mark Seligers lins. *klicka för större bilder*
Fotografen Mark Seliger ställde i ordning en fotostudio på VF:s årliga Oscarsparty och plåtade sedan en lång rad stjärnor. Jag tog bara med tv-kändisarna. HÄR är alla bilder!

Detta blir för övrigt det sista inlägget på en vecka ungefär. I morgon opereras min gallblåsa bort och jag har tagit en veckas semester för återhämtning. Till dess: Adiós!

Mindy Kaling och  BJ Novak.

Paul Rudd och Adam Scott. Fantastisk bild!

Finaste paret! Diane Kruger och Joshua Jackson. Jag saknar Fringe.

Kerry Washington och hennes +1.

Het bild på Zooey Deschanel.

Adam Levine och hans toppsnäcka Behati Prinsloo.

Leg up! Neil Patrick Harris.

Väldigt Don Draperiskt. Jon Hamm och Jennifer Westfeldt.

Nyförlovade Allison Williams var sannerligen pretty in pink.

4 kommentarer:

Veronica sa...

Håller tummarna för en snabb återhämtning och så klart en lyckad operation!

Anna Thunman Sköld sa...

Tack, Veronica, det verkar ha gått bra. Jag är trött och har ont, men det hör ju till.

Veronica sa...

Du får ta igen dig genom massor med serietittande ;-) Har ett avsnitt kvar på första Fringe-säsongen.... :-)

Anonym sa...

hoppas operationen gick bra, vila upp dig ordentligt :)