|
ASkars för Man of the World. Foto lånat av JustJared.com |
Först. Fäst ögonen på detta vackra omslag med
Alexander Skarsgård för magasinet
Man of the World (numret med honom kommer ut 1 april). Sedan.
Läs artikeln och se bilderna på
Charlie Hunnam för samma tidning. Därefter. Kolla
Alison Brie i fyra olika bildroller för Wired Magazine, där hon gestaltar
vad som säljer tv numera. Absolut läckrast: omslaget. Läs artikeln också, fast den är lång, sjukt intressanta fakta om allt från
Twitters betydelse till formeln för hur en tv-hunk ska se ut. Det hela går ut på att det inte längre går att mäta och bedöma framgång via gamla mätverktyg som
Nielsen, då får du ett snedvridet och osant tittarantal. För som vi tv-nördar vet finns det ju
_så_ många fler sätt att se favoritserierna än just den tablågivna tiden.
|
Alison på omslaget av The Wire. Foto: Instagram |
|
The Bombshell. Foto: Wired |
|
Den romantiska sjuksköterskan. Gärna från en svunnen tid. Foto: Wired |
|
Klyftig. Foto: Wired |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar